Aktualności

Zidentyfikowaliśmy próby podszywania się przez oszustów pod pracowników naszego Banku. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer Infolinii naszego Banku.

Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostępu do komputera.

Pamiętaj:

  • Pracownicy Banku ani pracownicy Infolinii Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych;
  • Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.
  • Nie podawaj przez telefon kodów z SMS-ów autoryzacyjnych.
  • Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania na prośbę osoby dzwoniącej.
  • Zwróć uwagę na akcent dzwoniącego, czy używane słowa np. konto zamiast rachunek.
  • Zachowaj zdrowy rozsądek. Nie działaj pod presją czasu. Chroń swoje dane!
  • Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości z kim rozmawiasz, rozłącz się, odczekaj minimum 30 sekund i samodzielnie skontaktuj się z Infolinią Banku. Koniecznie wybierz oficjalny numer na klawiaturze numerycznej, nie oddzwaniaj z listy połączeń, które wyświetlają się na telefonie.
  • Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z Bankiem.

Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.
https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki"

Ogłoszenie o pracy

Organizacja pracy Banku w dniu 29.12.2023 r.

Organizacja pracy w dniu

29.12.2023 r.

 

W dniu 29.12.2023 r. Bank będzie otwarty do godziny 12:30.

Przelewy złożone drogą elektroniczną oraz bezpośrednio w Banku do godziny 12:30 będą zrealizowane tego samego dnia. Przelewy złożone po tej godzinie zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym.

 

 

Organizacja pracy Banku w dniu

20.12.2023r.
 

 

Bank Spółdzielczy w Mokobodach informuje, że w dniu 20.12.2023 r. Bank będzie czynny do godziny 14:00.

 

Przelewy złożone drogą elektroniczną oraz bezpośrednio w Banku do godziny 14:00 będą zrealizowane tego samego dnia. Przelewy złożone po tej godzinie zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym.

Zmiana oprocentowania lokat

Kredyt płynnościowy dla roników na 2%

Nowa linia  kredytu płynnościowego  2% z dopłatą ARiMR w ofercie naszego Banku!

Kredyt płynnościowy skierowany jest do producentów rolnych, w celu poprawy płynności finansowej w związku z ograniczeniami na rynku rolnym spowodowanymi agresją Federacji Rosyjskiej wobec Ukrainy, nie później niż do dnia 31 grudnia 2023 r.

Atrakcyjne warunki:

  • Oprocentowanie 2% DLA KREDYTOBIORCY,  pozostałą część dopłaca ARiMR
  • BRAK wkładu własnego
  • Cel kredytu DOWOLNY
  • BRAK udokumentowania wykorzystania kredytu
  • Okres stosowania dopłat do 60 miesięcy BEZ WZGLĘDU na kwotę kredytu

Wysokość kredytu:

  • 100 000 zł – gdy producent rolny prowadzi gospodarstwo rolne do 50 ha użytków rolnych;
  • 200 000 zł – gdy producent rolny prowadzi gospodarstwo rolne o powierzchni powyżej 50 ha i nie większej niż 100 ha użytków rolnych;
  • 400 000 zł – gdy producent rolny prowadzi gospodarstwo rolne powyżej 100 ha użytków rolnych.

UWAGA! Kredyt płynnościowy udzielany będzie  tylko do 31 grudnia 2023 r.

 Zapraszamy do kontaktu!

Organizacja pracy

Organizacja pracy w dniu

22.06.2023 r.
 

 

 

Bank Spółdzielczy w Mokobodach informuje, że w dniu 22.06.2023 r. Bank czynny będzie dla klientów do godziny 1300.

Przelewy złożone drogą elektroniczną oraz bezpośrednio w Banku do godziny 1300 będą zrealizowane tego samego dnia. Przelewy złożone po tej godzinie zostaną zrealizowane w następnym dniu roboczym

 

 

 

 

Aplikacja mobilna – teraz także na urządzenia Apple

 

 

 

Bank Spółdzielczy w Mokobodach udostępnił aplikację mobilną dla urzytkowników urządzeń z systemem iOS.

Aplikacja naszego Banku jest dostęna obecnie dla użytkowników systemu andraoid w Google Play pod nazwą "Nasz Bank".

Aplikacja dostępna dla użytkowników systemu iOS dostępna jest w AppStore pod nazwą "BS Mokobody".

 

Jeśli posiadasz już dostęp do rachunku przez system Internet Banking – pobierz na swoje urządzenie mobilne aplikacje w Google Play lub w App Store.

Jeśli nie korzystasz jeszcze z dostępu do konta przez Internet – zapytaj o szczegóły i złóż wniosek w  Banku.

 

Instrukcja instalacji aplikaci mobilnej dla użytkowników systemu iOS.

Instrukcja instalacji aplikacji mobilnej dla uzytkowników systemu android.

WIRON zastąpi WIBOR

WIRON zastąpi WIBOR – informacje dla klientów

W Polsce trwają prace nad nowym wskaźnikiem referencyjnym stopy procentowej. Wskaźnik ten stosowany jest przy ustalaniu oprocentowania kredytów, a także przy podawaniu kosztów produktów leasingowych, faktoringowych, inwestycyjnych czy ubezpieczeniowych. Oto co już dziś warto wiedzieć na temat nowego wskaźnika o nazwie WIRON.

Zanim wyjaśnimy Ci, na jakim etapie są prace i dlaczego zostały podjęte, przypominamy: na obecnym etapie nie musisz podejmować żadnych działań. Twoje umowy kredytowe z naszym bankiem pozostają bez zmian i są w pełni wiążące.

Najważniejsze, co musisz wiedzieć o WIRON:

  • Zrzeszenie BPS, do którego należy Bank Spółdzielczy w Mokobodach, uczestniczy w pracach nad reformą wskaźników referencyjnych.
  • Aktualnie klienci naszego banku nie muszą podejmować żadnych działań związanych z publikacją nowego wskaźnika – WIRON.
  • W najbliższym czasie nie będziemy wprowadzać żadnych zmian w obowiązujących umowach kredytowych. Ustawowa zmiana istniejących umów kredytowych planowana jest dla całego sektora bankowego dopiero na rok 2025.

 

Kto pracuje nad zmianą wskaźników referencyjnych?

Na wniosek uczestników rynku Urząd Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF) powołał Narodową Grupę Roboczą ds. reformy wskaźników referencyjnych (NGR). W jej skład wchodzą m.in. przedstawiciele:

  • banków działających na polskim rynku, w tym Banku BPS reprezentującego Zrzeszenie BPS, do którego należy nasz Bank,
  • funduszy inwestycyjnych, firm ubezpieczeniowych, leasingowych, emitentów obligacji,
  • UKNF, NBP, Ministerstwa Finansów, BFG,
  • GPW Benchmark, czyli administratora wskaźnika WIBOR, spółki zależnej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

 

Z czego wynika zastąpienie wskaźnika WIBOR wskaźnikiem WIRON?

Zmiana wskaźnika referencyjnego jest częścią szerzej zachodzących zmian na rynkach finansowych, nie tylko w Polsce, ale również w Unii Europejskiej i USA. W ostatnich latach widać trend opierania wskaźników o depozyty jednodniowe, tzw. overnight. Zmiany wskaźników referencyjnych miały już miejsce w przypadku euro, dolara, funta brytyjskiego czy franka szwajcarskiego.

WIRON – Warsaw Interest Rate Overnight – to wskaźnik referencyjny oparty właśnie o depozyty jednodniowe w bankach od instytucji finansowych i dużych przedsiębiorstw.

Szczegółowy opis wskaźnika znajduje się na stronie: https://gpwbenchmark.pl/opisy_indeksow

 

Jak wygląda harmonogram zmian?

  • 1 grudnia 2022 roku WIRON stał się kluczowym wskaźnikiem referencyjnym stopy procentowej w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/1011, tzw. Rozporządzenia BMR. Oznacza to, że jest regularnie wyliczany i publikowany przez GPW Benchmark, czyli administratora wskaźnika WIBOR, spółki zależnej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Banki mogą go już stosować w swoich transakcjach na stopę procentową zawieranych na rynku międzybankowym.
  • Banki mogą wprowadzać do oferty kredyty stosujące indeks WIRON równolegle z dotychczas oferowanymi kredytami na WIBOR. Należy spodziewać się, że w ofercie różnych banków kredyty oparte o WIRON będą stopniowo pojawiały się w 2023 i 2024 roku.
  • W 2023 roku wszystkie banki na rynku będą prowadzić prace związane z dostosowaniem systemów informatycznych, procedur wewnętrznych oraz wzorów umów do oferowania klientom wszystkich typów produktów finansowych stosujących indeks WIRON.
  • W 2024 roku możliwa powinna być emisja obligacji, także tych korporacyjnych i samorządowych, stosujących indeks WIRON.
  • Do końca 2024 roku dokona się zmiana polskich i unijnych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie wskaźnika WIRON.
  • Ustawowa zamiana wskaźnika referencyjnego na WIRON w kredytach opartych na wskaźniku WIBOR oraz zaprzestanie opracowywania wskaźników WIBOR i WIBID zaplanowana jest na rok 2025.

 

 

Najczęściej zadawane pytania

 

  1. Co to jest WIBOR i w jaki sposób jest wyznaczany?

WIBOR to skrót od Warsaw Interbank Offered Rate. W dużym uproszczeniu można powiedzieć, że jest to cena (czyli oprocentowanie), po jakiej banki udzielają sobie wzajemnie pożyczek na tzw. rynku międzybankowym. W praktyce odbywa się to w postaci tzw. kwotowań wiążących: bank zobowiązuje się do zawarcia transakcji po podanej cenie.

Sytuacja na rynku jest dynamiczna, dlatego wskaźnik WIBOR jest ustalany codziennie. Proces ten jest stale monitorowany, nadzorowany, kontrolowany, poddawany wewnętrznym i zewnętrznym audytom. Administratorem wskaźnika WIBOR jest GPW Benchmark, spółka zależna Giełdy Papierów Wartościowych: https://gpwbenchmark.pl/.

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w komunikacie z 6 grudnia 2022 r. potwierdził, że opracowywanie wskaźnika referencyjnego stopy procentowej WIBOR, stosowanego w Polsce przez banki i inne podmioty nadzorowane, odbywa się zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Parlamentu i Rady (UE) nr 2016/1011.

 

  1. Czy nowy wskaźnik referencyjny WIRON zmieni koszty kredytów?

Koszt kredytów, zarówno tych hipotecznych, gotówkowych, jak i tych dla przedsiębiorstw, zależy w największym stopniu od stóp procentowych Narodowego Banku Polskiego. Kiedy rosną stopy procentowe, rosną również koszty kredytów. W ostatnim roku stopy procentowe były podnoszone wielokrotnie, ponieważ jest to główna metoda walki z inflacją.

Reforma wskaźnika referencyjnego jest spowodowana zmianami na rynkach finansowych. Jej celem jest dostosowanie rynku polskiego do trendów międzynarodowych, nie zaś zmiana kosztów kredytów. Dodatkowo przy przejściu ze stawki WIBOR na WIRON w aktualnych umowach kredytowych zastosowany zostanie specjalny mechanizm kompensacyjny, którego wysokość poda w rozporządzeniu Ministerstwo Finansów. Do zmian tych dojdzie w 2025 roku, a szczegóły są dopracowywane przez Narodową Grupę Roboczą ds. reformy wskaźników referencyjnych (NGR).

 

  1. Czy muszę podpisać z bankiem nową umowę uwzględniającą WIRON?

Nie. Nie musisz podejmować żadnych działań. Wszystkie Twoje umowy z Bankiem Spółdzielczym w Mokobodach pozostają w mocy. Aktualnie WIRON nie ma wpływu na koszty Twojego kredytu.

 

  1. Kiedy będzie możliwość skorzystania z produktów opartych o WIRON?

Bank Spółdzielczy w Mokobodach przygotowuje się obecnie w zakresie systemów informatycznych, procedur wewnętrznych oraz wzorów umów do oferowania klientom wszystkich typów produktów finansowych stosujących wskaźnik WIRON. O wszystkim będziemy informować na bieżąco.

 

  1. Czy WIRON jest lepszy niż WIBOR?

Reforma wskaźnika referencyjnego jest spowodowana zmianami na rynkach finansowych. Jej celem jest dostosowanie rynku polskiego do trendów międzynarodowych, które przynoszą dominację wskaźników opartych o depozyty jednodniowe. Zmiany wskaźników referencyjnych miały już miejsce w przypadku euro, dolara, funta brytyjskiego czy franka szwajcarskiego.

WIRON – Warsaw Interest Rate Overnight – to wskaźnik referencyjny oparty właśnie o depozyty jednodniowe w bankach od instytucji finansowych i dużych przedsiębiorstw.

 

  1. Kto kontroluje wskaźniki referencyjne w Polsce?

Każdy wskaźnik referencyjny, zarówno WIBOR jak i WIRON, musi być zgodny z Rozporządzeniem BMR. Jest to dokument przyjęty w 2018 roku przez Parlament Europejski i Radę UE, określa zasady opracowywania wskaźników referencyjnych, a także ramy działania administratorów stawek referencyjnych, podmiotów dostarczających dane oraz podmiotów wykorzystujących stawki w produktach finansowych (czyli m.in. banków).

Administratorem wskaźników referencyjnych w Polsce jest GPW Benchmark, spółka zależna Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, kontrolowana przez KNF.

Proces wyznaczania WIBOR i WIRON w pełni podlega kontroli KNF.

 

Szanowny Kliencie,

Jeśli posiadasz w Naszym Banku kredyt hipoteczny  to możesz skorzystać z WAKACJI KREDYTOWYCH.

Zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom, wakacje kredytowe mogą dotyczyć jednej umowy kredytowej w złotych polskich zawartej w celu nabycia nieruchomości przeznaczonej na zaspokojenie własnych potrzeb mieszkaniowych.

Zawieszenie spłaty dotyczy umów zawartych przed dniem 1 lipca 2022 r., jeżeli termin zakończenia okresu kredytowania określony w tych umowach przypada po upływie 6 miesięcy od tej daty.

Maksymalny okres zawieszenia spłaty kredytu wynosi:

  • 2 miesiące (2 raty) w terminie zawieszenia od 1 sierpnia 2022 r. do 30 września 2022 r.
  • 2 miesiące (2 raty) w terminie zawieszenia od 1 pażdziernika 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
  • 1 miesiąc w każdym kwartale 2023 roku (po jednej racie w kwartale)

W celu zawieszenia spłaty kredytu hipotecznego prosimy o złożenie wniosku. 

Wniosek możesz złożyć od 29 lipca 2022r. przed terminem spłaty raty drogą mailową (skan) na adres: centrala-bs.mokobody@bankbps.pl,  osobiście w siedzibie Banku lub przez bankowość internetową.

 

Wniosek o wakacje kredytowe

Ograniczenia w płatnościach do / z Rosji i Białorusi

W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z  odrzuceniem płatności przez bank z / do ww. krajów.  

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z zapowiedziami, sankcje nakładane przez Unię Europejską, Stany Zjednoczone, inne organizacje międzynarodowe oraz przez poszczególne kraje, w zależności od rozwoju sytuacji, mogą podlegać dalszym rozszerzeniom.

Przykłady sankcji znajdą Państwo m.in. tutaj: https://www.sanctionsmap.eu/#/main

INFORMACJE DOTYCZĄCE CYBERBEZPIECZEŃSTWA

Poniżej przekazujemy podstawowe zasady w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego. Zalecamy szczególną czujność, zarówno w działaniach służbowych jak i prywatnych.

Dobre praktyki w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego Dobre praktyki w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego 

  • Twórz kulturę bezpiecznej sieci
  • Twoje zachowanie w sieci ma znaczenie: Stosowanie dobrych praktyk buduje kulturę bezpiecznej sieci.
  • To, co robisz, ma znaczenie (w domu, w pracy, gdziekolwiek jesteś).
  • Zabezpiecz dostęp do posiadanych danych
  • Stwórz mocne hasło: Dobre hasło składa się przynajmniej z 12 znaków - skup się na pozytywnych zdaniach lub zwrotach, o których lubisz myśleć i które łatwo zapamiętasz (np. „Kocham miasto muzyki”)
  • Jedno hasło, jedno konto: Jeżeli chcesz utrudnić działania przestępcom, dla każdego konta przypisz oddzielne hasło
  • Niezbędne minimum, to rozdzielenie kont używanych do pracy i celów prywatnych
  • Zadbaj o silne hasło do najistotniejszych serwisów (bankowość, poczta elektroniczna, portale społecznościowe)
  • Przechowuj bezpiecznie: Każdy może zapomnieć swojego hasła. W celu ułatwienia nam życia stworzono aplikacje zwane menadżerami haseł. Służą do bezpiecznego przechowywania danych dostępowych. Możesz z nich korzystać. Jeżeli zapisałeś hasło na kartce (lepiej tego nie rób), postaraj się umieścić ją w bezpiecznym miejscu, z dala od komputera. 
  • Korzystaj rozważnie - zatrzymaj się, jeśli masz wątpliwości: Linki i załączniki w wiadomościach e-mail oraz reklamy – to częste metody używane przez przestępców w celu kradzieży danych. Jeżeli wydają Ci się podejrzane, po prostu je zignoruj. Nawet, jeżeli źródło wygląda na zaufane
  • Uważaj na hotspoty Wi-Fi -ogranicz aktywność w publicznie dostępnych sieciach Wi-Fi. Używając poza domem kluczowych serwisów (poczta e-mail, bankowość internetowa) bezpieczniej będzie użyć własnego modemu LTE lub połączenia VPN. Pamiętaj o wyłączaniu transmisji Wi-Fi i Bluetooth, kiedy z niej nie korzystasz.Bądź świadomym użytkownikiem· Pomyśl, zanim zadziałasz
  • Bądź ostrożny wobec korespondencji zachęcającej do natychmiastowych działań. Szczególnie, jeśli ktoś oferuje Ci łatwy zysk lub próbuje nakłonić do podania prywatnych danych, kliknięcia w link czy pobrania załącznika
  • Gdy pracujesz zdalnie· Korzystaj tylko z zaufanego połączenia z siecią: Jeśli wraz z laptopem zapewniono Ci także dodatkowe urządzenie umożliwiające połączenie z Internetem lub wyposażono Twój komputer w kartę SIM, to do pracy korzystaj wyłącznie z takiego dostępu do sieci. Szczególnie w sytuacji, gdy Twoja sieć domowa jest współdzielona z innymi użytkownikami (np. z bloku lub osiedla). Nie łącz się z innymi otwartymi sieciami bezprzewodowymi, choćby ich zasięg w Twoim mieszkaniu był wyśmienity
  • Podczas pracy nie wychodź z tunelu VPN: tunel VPN nie tylko szyfruje Twoje połączenie z siecią bankową, ale może zapewniać Ci także dodatkową ochronę przed zagrożeniami pochodzącymi z sieci, np. przed stronami internetowymi zaatakowanymi przez malware. Dlatego w czasie pracy zdalnej nie wyłączaj tunelu VPN, nawet jeśli zechcesz sprawdzić coś niezwiązanego z Twoimi obowiązkami.· Dbaj o bezpieczeństwo danych podczas ich przesyłania: Pamiętaj o tym, aby nigdy nie wysyłać wrażliwych danych bez szyfrowania. Jeśli przekazujesz komuś cenne dane jako załącznik do wiadomości email, to dodatkowo zabezpiecz taki plik hasłem. Jeśli program, którego używasz nie ma takiej funkcjonalności, to zawsze możesz spakować plik np. programem ZIP z użyciem hasła i dopiero w takiej postaci dołączyć go do wiadomości. Hasło do pliku przekaż odbiorcy najlepiej w inny sposób, np. za pomocą SMS. I – co najważniejsze – przed wysłaniem pliku upewnij się, czy adres odbiorcy jest poprawnie wpisany. Nie wysyłaj plików „na skróty”, czyli z Twojego prywatnego konta czy też z pominięciem poczty bankowej. Poniżej znajduje się ogólna lista zasad, o których warto pamiętać wynikająca z dobrych praktyk
  • Sprawdzaj adres strony Banku – szyfrowane połączenie https
  • Sprawdzaj certyfikat strony przed każdą próbą logowania do systemu (autentyczność serwera)
  • Uważaj na e-maile z prośbą o podanie lub weryfikację poufnych danych, np. haseł do bankowości elektronicznej
  • Weryfikuj dyspozycje przed zatwierdzeniem
  • Dbaj o bezpieczeństwo swojego urządzenia i swoich haseł
  • Sprawdzaj dane logowania
  • Za każdym razem wyloguj się z serwisu, gdy już z niego nie korzystasz.

Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę

W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy

Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne. Sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez sztaby koordynujące cyberbezpieczeństwo oraz ciągłość pracy naszego banku.

Uważaj na oszustów

Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętaj, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie.

  • Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba, z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku.
  • Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki.
  • Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa.
  • Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.

 Wypłaty gotówki

Apelujemy o racjonalne zachowanie. Pracownicy banku, a szczególnie służby odpowiedzialne za cyberbezpieczeństwo, na bieżąco monitorują sytuację. Twoje pieniądze są w naszym banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty. Zaopatrzenie naszych oddziałów i bankomatów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim. Realizujemy wszystkie procedury obowiązujące w ramach Zrzeszenia BPS.

Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki:

https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2022/25022022.html

 
  •  

Blik w Banku Spółdzielczym w Mokobodach

 

W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępne są usługi BLIK. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.

W ramach usług BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci mają możliwość: wypłacania gotówki w bankomatach, płacenia za zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.

 

Instrukcja uruchomienia i korzystania z usługi BLIK w aplikacji NASZ BANK

Nowy bankomat Banku Spółdzielczego w Mokobodach

Bank Spółdzielczy w Mokobodach dokonał w ostatnim czasie wymiany bankomatu na nowe urządzenie firmy KEBO.

Nowoczesny bankomat oprócz standardowej usługi wypłaty gotówki oferuje szereg nowych usług dostępnych dla klientów naszego Banku takich jak:

 

- Wpłatomat czynny 24h,

 

- Wypłaty BLIK,

 

- Wypłaty usługą SmartKARTA,

 

- Wypłaty za pomocą aplikacji mobilnej „NASZ BANK”,

 

- Wypłaty przy pomocy funkcji biometrycznej (na podstawie skanu naczyń krwionośnych dłoni),

 

- SM@RT Wypłata (wypłata gotówki w bankomacie na podstawie kodu),

Operacja wypłaty może być zlecona w bankowości internetowej, aplikacji "NASZ BANK" lub pracownika w banku. Kod wypłaty można wyświetlić na telefonie lub wysłać innej osobie w wiadomości SMS.

 

- Wysokie limity wypłat jednorazowych dla klientów Banku Spółdzielczego w Mokobodach.

 

Wymiana bankomatu to jedna z wielu nowości w usługach naszego Banku w ostatnim czasie.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Usługa identyfikacji biometrycznej w bankomacie

Usługa Biometria umożliwia Klientowi potwierdzenie tożsamości bez fizycznego użycia karty płatniczej, przy wykorzystaniu do weryfikacji danych biometrycznych Użytkownika na podstawie elektronicznego zapisu odwzorowania sieci naczyń krwionośnych z dłoni stanowiących wzorzec biometryczny.

Obsługa biometryczna jest możliwa wyłącznie w bankomacie naszego Banku.

 

Celem uruchomienia usługi należy zgłosić się do Banku. Pracownik Banku pobierze od Klienta wzorzec biometryczny dłoni prawej i lewej. Następnie klient otrzyma indywidualny Identyfikator Biometryczny.

 

Aby skorzystać z uruchomionej usługi Biometria należy:

- wybrać przycisk Identyfikacja biometryczna,

- w wyświetlonym oknie wprowadzić Identyfikator Biometrii,

- przyłożyć do czytnika dłoń lewą lub prawą celem zeskanowania wzorca biometrycznego,

- po zakończeniu autoryzacji przejść do obsługi bankomatu,

- w przypadku nie dokonania żadnych transakcji należy skorzystać z przycisku Zakończ celem zakończenia obsługi.

 

Celem zmiany wzorca biometrycznego, zablokowania lub rezygnacji z usługi należy złożyć pisemną dyspozycję siedzibie Banku.

 

UWAGA! W trakcie pobierania wzorca biometrycznego jak i późniejszej autoryzacji z jego użyciem należy zwrócić szczególną umowę na układ dłoni na czytniku. System może w szczególnych przypadkach sam poprosić Klienta o przesunięcie dłoni z pomocą odpowiednich komunikatów.

#GaszynChallenge

Bank Spółdzielczy w Mokobodach dziękuje za nominację Urzędowi Gminy Mokobody i również przyłącza się do akcji #GaszynChallenge! 

 

Zasady akcji #GaszynChallenge są bardzo proste, trzeba zrobić 10 pompek lub przysiadów, a następnie wpłacić minimum 5 zł na chore dzieci. Po wykonaniu zadania można nominować kolejne 3 osoby, firmy lub instytucje

Nasz Bank swoim udziałem w akcji pragnie wesprzeć mieszkankę naszej miejsowości Natalię Żurawicką.

 

 

Do wzięcia udziału w wyzwaniu nominujemy:

- Urząd Pocztowy w Mokobodach

- Księży z parafii pw. św. Jadwigi w Mokobodach wraz ze służbą liturgiczną

- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Niwiskach

Komunikat Banku Spółdzielczego w Mokobodach w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa.

                                                                                                                             KOMUNIKAT

ZARZĄDU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W MOKOBODACH

 

Szanowni Państwo,

Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w siedzibie naszego Banku do niezbędnego minimum.

Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.

W zastępstwie osobistych wizyt, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami:

  1. telefonicznego, pod numerem telefonu:
  • 25 641 13 94
  1. mailowego, pod adresem: centrala-bs.mokobody@bankbps.pl

Ponadto rekomendujemy:

  • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty oraz poprzez bankowość elektroniczną.
  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.

Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące  koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności,
z którymi mamy obecnie do czynienia.  

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

                                                                                                          Zarząd

                                                                             Banku Spółdzielczego w Mokobodach

Informacje dla dostawców usług (TPP)

Jeśli jesteś certyfikowanym zewnętrznym dostawcą usług (TPP) lub złożyłeś wniosek w KNF o wydanie zezwolenia na świadczenie usług wynikających z dyrektywy PSD2 (AIS, PIS lub CAF), przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny interfejs dostępowy (API). Wszystkie niezbędne informacje, dokumentacja API oraz środowisko testowe znajdują się na naszym portalu dla dewelopera.

Adres

Dnia 14 czerwca 2018 r. w siedzibie Banku,  miało miejsce Walne Zebranie Przedstawicieli Banku Spółdzielczego w Mokobodach. Celem spotkania była ocena wyników Banku za rok 2017, poddanie pod głosowanie stosownych uchwał oraz wybór nowej Rady Nadzorczej.

Udział w spotkaniu wzięli:

Przedstawiciele Grupy Członkowskiej,

Rada Nadzorcza oraz Zarząd Banku Spółdzielczego w Mokobodach,

Wójt Gminy Mokobody - Pani Dorota Dmowska-Paczuska,

Przewodniczący Rady Gminy - Pan Marian Mazurek,

Dyrektor siedleckiego oddziału Banku BPS S.A. – Pani Monika Żurawska

 

 

 

 

 

 

Festyn

W dniu 10 września 2017 r. w Mokobodach odbył się festyn pod nazwą "Przedsmak Jesieni", gdzie oficjalnie pożegnano lato oraz powitano jesień w gminie Mokobody.

Organizowany piknik odbył się na placu przy Parafi im. Św. Jadwigii w Mokobodach. Delegacja Pracowników reprezentowała miejscowy Bank, przedstawiając ofertę produktową gościom odwiedzającym nasze stanowisko.

Oprócz upominków z logiem Banku, goście mogli spróbować pysznych ciast, cieszących ich podniebienia.

 

Dożynki powiatu siedleckiego 2017

 

Dnia 27.08.2017 roku w Mokobodach, odbyły się Dożynki Powiatu Siedleckiego 2017. Jednym ze sponsorów tej uroczystości był Bank Spółdzielczy w Mokobodach.

Uroczystość ta była uwieńczeniem żniw oraz wyrazem radości rolników za zebrane plony.

Cała uroczystość odbyła się na placu przy Parafii Rzymskokatolickiej im. Św. Jadwigii w Mokobodach.

Delegacja z Banku Spółdzielczego w Mokobodach reprezentowała Bank wystawiając swój namiot, tworząc promocję Banku.

Przedstawiciele Banku udzielali informacji dotyczącej oferty naszego Banku. Chętnie odpowiadali na pytania gości naszego stanowiska, znajdującego się tuż obok stanowiska Urzędu Gminy Mokobody.

Dla wszystkich gości, oprócz informacji, znalazły się drobne upominiki sygnowane naszym logiem.

 

 

Walne Zebranie Przedstawicieli - 2017 r.

W dniu 22.06.2017 r. zwołane zostało  Walne Zebranie Przedstawicieli Bank Spółdzielczego w Mokobodach.

Udział w nim wzieli Przedstawiciele Grupy Członkowskiej, Rada Nadzorcza oraz Zarząd Banku Spółdzielczego w Mokobodach, Wójt Gminy Mokobody - Pani Dorota Dmowska-Paczuska oraz  Przewodniczacy Rady Gminy - Pan Marian Mazurek.

Celem spotkania było przedstawienie i omówienie wyników pracy za rok kalendarzowy 2016 oraz podjęcie stosownych uchwał przez Walne Zebranie Przedstawicieli.

 

Walne Zebranie Przedstawicieli - 2016 r.

Dnia 12 czerwca 2016 r.w siedzibie Banku,  miało miejsce Walne Zebranie Przedstawicieli Banku Spółdzielczego w Mokobodach. Celem spotkania była ocena wyników Banku za rok 2015 oraz poddanie pod głosowanie stosownych uchwał.

Udział w spotkaniu wzieli:

Przedstawiciele Grupy Członkowskiej,

Rada Nadzorcza oraz Zarząd Banku Spółdzielczego w Mokobodach,

Wójt Gminy Mokobody - Pani Dorota Dmowska-Paczuska,

Przewodniczacy Rady Gminy - Pan Marian Mazurek.

Walne Zebranie Przedstawicieli - 2015 r.

W dniu 24.05.2015 r. o godzinie 1100 miało miejsce Walne Zebranie Przedstawicieli Bank Spółdzielczego w Mokobodach. Spotkanie odbyło się w sali konferencyjnej znajdującej się w siedzibie Banku.

Udział w nim wzieli Przedstawiciele Grupy Członkowskiej, Rada Nadzorcza oraz Zarząd Banku Spółdzielczego w Mokobodach, Wójt Gminy Mokobody - Pani Dorota Dmowska-Paczuska, Przewodniczacy Rady Gminy - Pan Marian Mazurek, Dyrektor siedleckiego oddziału Banku BPS S.A. - Pani Urszula Wasiluk oraz Dyrektor oddziału regionalnego Banku BPS S.A. w Lublinie - Pan Tadeusz Walasek.

Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.