Przejdź do głównej treści
Aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna

    Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego w Mokobodach.

    Aplikacja ta umożliwia Państwu korzystanie z usług Banku na urządzeniach mobilnych w swobodny i bezpieczny sposób, dostęp do finansów bez względu na czas i miejsce.

    Korzyści:

    • Bezpieczeństwo: aplikacja zapewnia dostęp chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
    • Wygoda: swobodny dostęp do konta oraz brak konieczności przepisywania haseł z wiadomości SMS.
    • Kontrola: aplikacja wysyła darmowe powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.

    Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia:

    • dostęp do rachunków,
    • przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
    • wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,
    • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
    • wykonywanie przelewów Split Payment,
    • wykonywanie przelewów predefiniowanych,
    • obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
    • mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push.
    • odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
    • logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca).

    Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

    Autoryzacja mobilna

    Aplikacja Nasz Bank może służyć również do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon niezależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie. Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

    Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

    Instrukcja instalacji aplikacji "NASZ BANK" dla użytkowników systemu android.

    Instrukcja instalacji aplikacji "NASZ BANK" dla użytkowników systemu iOS.

    Instrukcja korzystania z usługi SMART KARTA.

    Dlaczego warto?

    Stały dostęp do rachunku
    Możliwość korzystania z BLIK
    Możliwość z korzystania z dodatkowych funkcjonalności, w tym wpłaty we wpłatomacie
    Zarządzanie kartami, w tym zmiany limitów zastrzeganie kart

    0 wizualizacja Ekrany z App Nasz Bank

    Bank Spółdzielczy w Mokobodach

    godziny pracy Banku: 800-1530

    Adres Banku: 08-124 Mokobody, ul. Siedlecka 16
    Telefon do Banku: (025) 641-13-94
    Fax: (025) 641-13-25

    e-mail: centrala-bs.mokobody@bankbps.pl

    KOD SWIFT: POLUPLPR PL