Przejdź do głównej treści

Biometria

Usługa identyfikacji biometrycznej w bankomacie

Usługa Biometria umożliwia Klientowi potwierdzenie tożsamości bez fizycznego użycia karty płatniczej, przy wykorzystaniu do weryfikacji danych biometrycznych Użytkownika na podstawie elektronicznego zapisu odwzorowania sieci naczyń krwionośnych z dłoni stanowiących wzorzec biometryczny.

Obsługa biometryczna jest możliwa wyłącznie w bankomacie naszego Banku.

Klienci będą mogli skorzystać z funkcji bankomatu bez użycia kart płatniczych. Za pomocą biometrii klient będzie mógł sprawdzić stan konta, wypłacić środki oraz zdeponować bankonoty na swoim koncie.

Celem uruchomienia usługi należy zgłosić się do Banku. Pracownik Banku pobierze od Klienta wzorzec biometryczny dłoni prawej i lewej. Następnie klient otrzyma indywidualny Identyfikator Biometryczny.

Aby skorzystać z uruchomionej usługi Biometria należy:

- wybrać przycisk Identyfikacja biometryczna,

- w wyświetlonym oknie wprowadzić Identyfikator Biometrii,

- przyłożyć do czytnika dłoń lewą lub prawą celem zeskanowania wzorca biometrycznego,

- po zakończeniu autoryzacji przejść do obsługi bankomatu,

- w przypadku nie dokonania żadnych transakcji należy skorzystać z przycisku Zakończ celem zakończenia obsługi.

Celem zmiany wzorca biometrycznego, zablokowania lub rezygnacji z usługi należy złożyć pisemną dyspozycję siedzibie Banku.

UWAGA! W trakcie pobierania wzorca biometrycznego jak i późniejszej autoryzacji z jego użyciem należy zwrócić szczególną umowę na układ dłoni na czytniku. System może w szczególnych przypadkach sam poprosić Klienta o przesunięcie dłoni z pomocą odpowiednich komunikatów.