Klienci indywidualni

SmartKarta

 

SmartKARTA to usługa w aplikacji mobilnej pozwalająca wypłacać pieniądze bezdotykowo w bankomacie!

Usługa dostępna jest w aplikacji mobilnej banku – Nasz Bank.  To wygodna i bezpieczna metoda obsługi rachunku we wpłatomacie.

 

 

Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?
  1. Uruchom aplikacje mobilną banku spółdzielczego – Nasz Bank
  2. Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
  3. W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.

Korzystaj też z bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ. Nie musisz wtedy wcale dotykać bankomatu!

 

Instrukcja obsługi dla Klienta - SmartKARTA

wstecz
Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.